Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in
mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351
Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl
Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.
2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;
3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji
izdelkov uporabniku.
Splošni pogoji poslovanja
Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),
pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje
informacije:
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-
pošta, telefon);
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami);
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni
strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali
že vsebujejo davke in stroške prevoza;
Način plačila in dostave;
Časovno veljavnost ponudbe;
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,
če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa
Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov
predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.
Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo
potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup
zaključen.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.
Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.
Dobavni rok
Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej
dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma
od časa vašega nakupa.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede
pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.
Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se
uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede
podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so
vključeni v ceno paketa.
Odstop od nakupa
V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti
na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred
odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo
različni kriteriji glede odstopa od nakupa.
V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od
plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z
administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo
na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in
preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V
primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,
vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na
prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam
zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR
račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo
DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa
brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to
dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko
spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo
simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za
zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij
na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Priprava izdelkov po naročilu
V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom
zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni
lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov
odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po
prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V
ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se
zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in
določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže
telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora
biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,
sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati
o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva
po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in
mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351
Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl
Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.
2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;
3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji
izdelkov uporabniku.
Splošni pogoji poslovanja
Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),
pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje
informacije:
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-
pošta, telefon);
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami);
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni
strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali
že vsebujejo davke in stroške prevoza;
Način plačila in dostave;
Časovno veljavnost ponudbe;
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,
če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa
Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov
predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.
Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo
potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup
zaključen.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.
Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.
Dobavni rok
Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej
dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma
od časa vašega nakupa.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede
pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.
Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se
uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede
podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so
vključeni v ceno paketa.
Odstop od nakupa
V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti
na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred
odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo
različni kriteriji glede odstopa od nakupa.
V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od
plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z
administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo
na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in
preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V
primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,
vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na
prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam
zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR
račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo
DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa
brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to
dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko
spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo
simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za
zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij
na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Priprava izdelkov po naročilu
V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom
zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni
lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov
odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po
prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V
ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se
zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in
določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže
telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora
biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,
sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati
o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva
po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in
mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351
Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl
Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.
2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;
3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji
izdelkov uporabniku.
Splošni pogoji poslovanja
Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),
pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje
informacije:
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-
pošta, telefon);
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi
storitvami in garancijami);
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni
strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali
že vsebujejo davke in stroške prevoza;
Način plačila in dostave;
Časovno veljavnost ponudbe;
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,
če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o
kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Postopek nakupa
Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov
predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.
Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo
potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup
zaključen.
Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.
Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.
Dobavni rok
Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej
dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma
od časa vašega nakupa.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.
Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede
pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.
Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se
uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede
podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so
vključeni v ceno paketa.
Odstop od nakupa
V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti
na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred
odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo
različni kriteriji glede odstopa od nakupa.
V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od
plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z
administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo
na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in
preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V
primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,
vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na
prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam
zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR
račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo
DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa
brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to
dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko
spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo
simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za
zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij
na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Priprava izdelkov po naročilu
V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom
zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni
lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov
odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po
prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V
ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se
zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in
določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže
telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora
biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,
sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati
o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva
po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Kontakti
+386 70 442 767
hedlranc@gmail.com
Nad elektrarno 19
2351 Kamnica
Avtorske pravice© 2024. Vse pravice pridržane Hedl ranču
Kontakti
+386 70 442 767
hello@designmonks.
co
4886 Stroman Drives,
California, South
Stanton, USA
Avtorske pravice© 2024. Vse pravice pridržane Hedl ranču
Kontakti
+386 70 442 767
hedlranc@gmail.com
Nad elektrarno 19
2351 Kamnica
Avtorske pravice© 2024. Vse pravice
pridržane Hedl ranču