Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v

skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in

mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351

Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl

Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.

2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;

3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji

izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja

Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),

pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje

informacije:

 Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);

 Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-

pošta, telefon);

 Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi

storitvami in garancijami);

 Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni

strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);

 Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);

 Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali

že vsebujejo davke in stroške prevoza;

 Način plačila in dostave;

 Časovno veljavnost ponudbe;

 Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,

če in koliko stane kupca vračilo izdelka;

 Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o

kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov

predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.

Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo

potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup

zaključen.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.

Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.

Dobavni rok

Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej

dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma

od časa vašega nakupa.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.

Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede

pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.

Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se

uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede

podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so

vključeni v ceno paketa.

Odstop od nakupa

V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti

na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred

odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo

različni kriteriji glede odstopa od nakupa.

V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od

plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z

administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo

na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in

preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V

primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,

vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na

prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam

zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR

račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo

DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa

brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to

dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko

spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo

simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za

zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij

na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Priprava izdelkov po naročilu

V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom

zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni

lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov

odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po

prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V

ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se

zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in

določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže

telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora

biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,

sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati

o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost

potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova

nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki

nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da

potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva

po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v

skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in

mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351

Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl

Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.

2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;

3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji

izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja

Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),

pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje

informacije:

 Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);

 Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-

pošta, telefon);

 Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi

storitvami in garancijami);

 Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni

strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);

 Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);

 Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali

že vsebujejo davke in stroške prevoza;

 Način plačila in dostave;

 Časovno veljavnost ponudbe;

 Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,

če in koliko stane kupca vračilo izdelka;

 Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o

kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov

predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.

Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo

potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup

zaključen.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.

Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.

Dobavni rok

Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej

dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma

od časa vašega nakupa.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.

Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede

pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.

Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se

uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede

podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so

vključeni v ceno paketa.

Odstop od nakupa

V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti

na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred

odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo

različni kriteriji glede odstopa od nakupa.

V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od

plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z

administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo

na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in

preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V

primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,

vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na

prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam

zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR

račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo

DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa

brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to

dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko

spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo

simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za

zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij

na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Priprava izdelkov po naročilu

V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom

zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni

lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov

odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po

prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V

ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se

zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in

določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže

telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora

biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,

sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati

o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost

potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova

nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki

nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da

potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva

po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine HEDL RANČ so sestavljeni v

skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in

mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

1. Ponudnik je HEDL RANČ Vid Gerhard Hedl, Nad elektrarno 19, 2351

Kamnica, v primeru pekovskih brezglutenskih izdelkov pa podjetje Hedl

Group d.o.o., Nad elektrarno 19, 2351 Kamnica.

2. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini;

3. Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji

izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja

Obravnavajo delovanje spletne trgovine HEDL RANČ (www.hedlranc.si),

pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje

informacije:

 Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);

 Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-

pošta, telefon);

 Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi

storitvami in garancijami);

 Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni

strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);

 Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);

 Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali

že vsebujejo davke in stroške prevoza;

 Način plačila in dostave;

 Časovno veljavnost ponudbe;

 Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem,

če in koliko stane kupca vračilo izdelka;

 Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o

kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izpolni NAROČILNICO prejme na svoj e-naslov

predračun. Ta vsebuje podatke o izbranem pridelku, količini in znesku.

Znotraj naročilnice se dogovorimo o lokaciji in uri prevzema, ki bo

potekala na tedenski ravni. Po opravljenem plačilu je njegov nakup

zaključen.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju in z razčlenjenimi stroški.

Uporabnik plača naročeno blago po predračunu na TRR.

Dobavni rok

Naši produkti bodo dostavljeni enkrat tedensko na vnaprej

dogovorjeni lokaciji in ob naprej dogovorjeni uri vse dni v letu oziroma

od časa vašega nakupa.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času.

Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede

pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice.

Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se

uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede

podaljševanju paketa po zaključku pogodbe. Stroški dostave so

vključeni v ceno paketa.

Odstop od nakupa

V primeru, da želi kupec odstopiti od nakupa, je potrebno to sporočiti

na naš e-mail ali nas obvestiti preko telefona vsaj en teden pred

odstopom in navesti razlog odstopa. Za različne pridelke veljajo

različni kriteriji glede odstopa od nakupa.

V primeru odstopa od zakupa paketa PAŠNA JAJCA vam od

plačanega zneska odbijemo znesek, katerega ste že porabili vključno z

administrativnimi stroški v višini 10€. Preostali znesek vam povrnemo

na TRR račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

V primeru odstopa od zakupa SVEŽEGA MESA ali ZORJENEGA MESA in

preklica v 3 dneh pred prevzemom, vam denar vrnemo v celoti. V

primeru da svoje naročilo prekličete v manj kot 3 dni pred prevzemom,

vam vrnemo 90% celotnega zneska. V primeru, da ne pridete na

prevzem oziroma na prevzemno mesto in nas o tem ne obvestite, vam

zneska ne moremo vrniti. Preostali znesek vam povrnemo na TRR

račun iz katerega smo prejeli vaše nakazilo.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vsebujejo

DDV v primeru mesa in steakov ter pašnih jajc. V primeru nakupa

brezglutenskih pekovskih izdelkov, pa se DDV ne obračuna, saj za to

dejavnost nismo davčni zavezanci. Cene v spletni prodajalni se lahko

spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo

simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za

zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij

na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Priprava izdelkov po naročilu

V primeru priprave izdelkov po naročilu se uporabnik z naročilom

zavezuje, da bo naročene izdelke tudi prevzel na vnaprej dogovorjeni

lokaciji. Od pogodbe sme odstopiti v primeru, ko kakovost izdelkov

odstopa dogovorjeni kakovosti. Uporabnik je dolžan v sedmih dneh po

prevzemu izdelkov ponudnika pisno obvestiti o odstopu od pogodbe. V

ta namen mora natančno utemeljiti svojo odločitev. Ponudnik se

zavezuje, da bo pripravil izdelke v dogovorjeni kakovosti.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in

določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže

telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora

biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo,

sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati

o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost

potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova

nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki

nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da

potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva

po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Kontakti

+386 70 442 767

hedlranc@gmail.com

Nad elektrarno 19

2351 Kamnica

Avtorske pravice© 2024. Vse pravice pridržane Hedl ranču

Kontakti

+386 70 442 767

hello@designmonks.

co

4886 Stroman Drives,

California, South

Stanton, USA

Avtorske pravice© 2024. Vse pravice pridržane Hedl ranču

Kontakti

+386 70 442 767

hedlranc@gmail.com

Nad elektrarno 19

2351 Kamnica

Avtorske pravice© 2024. Vse pravice

pridržane Hedl ranču